اجرای ۷۰ طرح نوآورانه در...

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد عنوان کرد: در راستای استقبال از نوروز 1400 و ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان، 70 طرح نوآورانه و متنوع در سطح شهر اجرا گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد – سید علیرضا رسولی در تشریح برنامه های عید ۱۴۰۰، گفت: با تشکیل بیش از 10 جلسه رسمی هماهنگی بین مدیران شهرداری و ۲۰ جلسه داخلی طی سه ماهه گذشته، برنامه ریزی جامعی در قالب "یزد ۱۴۰۰، یزد آرزوها" تدوین و تماماً اجرایی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ضمن شادباش اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش عید نوروز که مزین به سالروز میلاد منجی عالم بشریت هست، افزود: طرح زیباسازی و گلکاری ویژه در تمامی نقاط شهر میراث جهانی اجرایی شده است که مرهون تلاش شبانه روزی دو ماهه اخیر همکاران در سازمان است که بی شک عنایت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار در این موفقیت ستودنی است.

وی در پایان از کلیه همکاران خانواده بزرگ سازمان به طور کل و جزء، تمامی مشاوران و پیمانکاران تقدیر و سپاسگزاری نمود و اظهار امیدواری کرد سالی سرشار از بهروزی و آرزومندی را برای همه همشهریان و هم وطنان داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات