اعمال سیاست های تنبیهی برای جلوگیری از ماندگاری کالا در بنادر/لزوم ایفای نقش حاکمیتی سازمان بنادر به بهترین شکل در بنادر/ ایجاد قابلیت پذیرش کشتی‌بیش از ۱۸ هزار TEU در بندر شهید رجایی/برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت بنادر کشور به ۵۰۰ میلیون تن/ توافق با قطر برای ایجاد خط مسافری لنگه-دوحه/ احداث ۲۶ پست اسکله شناور مسافری در استان‌های جنوبی/ ورود بخش دوم تجهیزات از سوی هندی ها به چابهار

اعمال سیاست های تنبیهی برای جلوگیری از ماندگاری کالا در بنادر/لزوم ایفای نقش حاکمیتی سازمان بنادر به بهترین شکل در بنادر/ ایجاد قابلیت پذیرش کشتی‌بیش از ۱۸ هزار TEU در بندر شهید رجایی/برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت بنادر کشور به ۵۰۰ میلیون تن/ توافق با قطر برای ایجاد خط مسافری لنگه-دوحه/ احداث ۲۶ پست اسکله شناور مسافری در استان‌های جنوبی/ ورود بخش دوم تجهیزات از سوی هندی ها به چابهار

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه بازه زمانی۳۰ تا ۴۵ روزه، بهترین مدت زمان برای ماندگاری کالا در بنادر است، گفت: کالاها باید سریعا تخلیه، ترخیص و به کف بازار برسند. وزیر راه و شهرسازی گفت: با شیوع ویروس کرونا که همه دنیا را متاثر کرد و ایران هم بخشی از آن بود، در بخش تجارت داخلی به خصوص صادرات شاهد عملکرد مثبتی در بنادر کشور بودیم. محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در نشست سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که در محل این سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه علی‌رغم همه مزاحمت‌هاو دشمنی‌ها علیه ایران، کشور در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ رشد اقتصادی متفاوتی را تجربه کرد، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که همه دنیا را متاثر کرد و ایران هم بخشی از آن بود و بعضی مسائل مربوط به سیاست‌های داخلی کشور ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات