مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷پل ارتباطی زائران و مجاوران با مدیریت شهری است

مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷پل ارتباطی زائران و مجاوران با مدیریت شهری است

مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷پل ارتباطی زائران و مجاوران با مدیریت شهری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ افزود: امروز برای تقدیر از تلاشهای همکارانمان در مرکز ۱۳۷ و تبریک سال نو از این مرکز بازدید داشتیم، زیرا در طول سال شهروندان درخواست ها و پیشنهادات خود را که بیشتر در حیطه خدمات شهری است از طریق این مرکز به عنوان پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری به ما منعکس می کنند.
وی اضافه کرد: تلاشگران مرکز ۱۳۷ ارتباط خوبی، با همکاران ما در خدمات شهری دارند و درخواست های شهروندان را برای پیگیری و پاسخگویی به این معاونت و مناطق منتقل می نمایند.
یعقوبی به خدمات رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) همزمان با سال تحویل اشاره و تصریح کرد: بعد از روزهای نفس گیر که همکارانمان برای آماده شدن شهر جهت استقبال از بهارداشتند، روز گذشته ۳۰ اسفند اقدامات مرتبط با سال تحویل را داشتیم که با توجه با وجود محدودیت های مرتبط با کرونا به برنامه ریزی مناسب و آماده کردن ملزوماتی نیاز داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: براین اساس و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، پیش بینی هایی از سوی شهرداری مشهد برای پذیرایی از زائران و مجاوران هنگام تحویل سال در اطراف حرم مطهر انجام و تعداد زیادی صندلی و تلویزیون شهری درمعابر منتهی به حرم مطهرمستقر شد.
وی ،گفت: خوشبختانه با اقدامات شهرداری مشهد وهمکاری سایر دستگاه ها از جمله استانداری و آستان قدس رضوی شاهد حضور و استقرار پرشور زائران و مجاوران با نظم و آرامش و رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام سال تحویل و پس از تکمیل شدن ظرفیت حرم مطهر درمکان های از پیش آماده شده در معابر پیرامونی حرم مطهر بودیم.
یعقوبی با اشاره به خدمات رسانی مناسب نیروهای خدمات شهری وسایر بخش های شهرداری مشهد به زائران و مجاروان در هنگام سال تحویل ادامه داد: پس از اتمام مراسم سال تحویل نیز جمعیت حاضر با سرویس دهی مناسب ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی به مقاصد مورد نظرشان انتقال داده شدند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات