ثبت و پاسخگویی به ۸۳۲ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

ثبت و پاسخگویی به ۸۳۲ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

ثبت و پاسخگویی به ۸۳۲ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در روز سوم فروردین ماه امسال ۸۳۲ درخواست شهروندی توسط مرکز ۱۳۷ ثبت و پاسخگویی شده است که از این تعداد به ۴۳۰ مورد در لحظه راهنمایی های لازم اعلام شده است، ۲۴۷ مورد قابل پیگیری بوده و به ۱۴۱ مورد پاسخگویی شده است.
پرتکرارترین موضوعات شامل اعلام موارد فوری و رفع خطر (هدررفت آب ،رفع خطر و...)، نظارت بر ساخت و سازها و رفت و روب و شست و شو بوده است.
شهروندان متعددی در تماس با مرکز ۱۳۷ ضمن مراجعه به کوه پارک عنوان کردند که سرتاسر جوی های حدفاصل کوه پارک سه و پنج با سطح آسفالت هم سطح است لذا شهروندان با توجه به احتمال خطر برای خودروها به دلیل عدم دید کافی در شب درخواست اصلاح جداول آن قسمت ها را دارند.
همچنین شهروندان از زبیا سازی سایبان ایستگاه اتوبوس مقابل جنت نهایت تقدیر و تشکر کردند و به دلیل مزایای این بازسازی برای مسافران مانند سایبان مناسب و کامل برای پوشش مسافران از باد و باران درخواست پیاده سازی این طرح ها را در سایر ایستگاه های اتوبوس سطح شهر دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات