بیانیه محمدحسن عاقل منش همزمان با فرارسیدن سال نو و با تبریک آغاز سال 1400

بیانیه محمدحسن عاقل منش همزمان با فرارسیدن سال نو و با تبریک آغاز سال 1400

بیانیه محمدحسن عاقل منش همزمان با فرارسیدن سال نو و با تبریک آغاز سال 1400
بیانیه محمدحسن عاقل منش همزمان با فرارسیدن سال نو و با تبریک آغاز سال 1400
️فصل شکوفایی
محمدحسن عاقل منش همزمان با فرا رسیدن سال نو و با تبریک آغاز سال 1400 به شهروندان گیلانی به ویژه همشهریان رشتی خود، بیانیه ای را برای دست اندرکاران رسانه های گروهی استان ارسال کرد و موضوعات مهم این سال را مورد نقد و نظر قرار داد.
در بیانیه سال 1400 این عضو شورای اسلامی شهر رشت که با عنوان "فصل شکوفایی" ارائه گردیده، سال نو فرصتی برای نزدیکتر شدن قلوب و ایجاد وحدت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات توصیف شده است.
محمدحسن عاقل منش در ابتدای این بیانیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است: حضرت آیت الله خامنه ای سال 1400 را به علت در پیش بودن انتخابات و همچنین وجود زمینه مناسب برای "شکوفایی جهش تولید" سالی حساس و مهم توصیف کردند و این سال را سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری کردند و فرمودند در سال 1399 جهش تولید تا حدودی محقق شده که باید موانع بر سر راه تولید برداشته شوند و با مشوق ها به این خواسته مهم دست یابیم.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: امیدوارم هر یک از آحاد جامعه و به ویژه مسوولان به این فرمایش مقام معظم رهبری توجهی ویژه داشته باشند و این سال که متبرک به دو عید و جشن نیمه شعبان است به لطف توجهات حضرت ولیعصر(عج) به این مهم دست یابیم.
عاقل منش که سابقه حضور سه دوره عضویت در شورای اسلامی شهر رشت را دارد و چهار سال نیز در شورای دوم پیوسته ریاست این شورا را بر عهده داشته یکی دیگر از موضوعات مهم امسال را برگزاری انتخابات عنوان کرد و با درخواست از شهروندان گیلانی از آنها برای حضور پرشور دعوت نمود و اضافه کرد: با حضور آگاهانه در انتخابات است که می توانیم فصلی نو از شکوفایی را پیش رو داشته باشیم. با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و اشخاصی کارشناس، متخصص و متعهد برای شوراها، بدون شک شکوفایی اقتصادی، توسعه شهری و مشارکت واقعی اجتماعی دور از دسترس نخواهند بود و این مهم تنها با حضور حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد، به دور از یاس و ناامیدی.
وی با بیان اینکه ممکن است سال 1399 سالی سخت از نظر اقتصادی بوده باشد، خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی مردم هم در برابر تحریمهای حداکثری دشمنان، فصلی دیگر از حماسه مردمی بوده و امیدوارم با گذر از شرایط سخت، با سرزندگی و شادابی بهاری یکی از باشکوهترین انتخابات کشور را رقم بزنیم.
عاقل منش هنچنین در بخش دیگر از بیانیه بهاری خود نوشت: همانطور که ایثارگران جبهه و جنگ، آزادگان و یادگاران دفاع مقدس قهرمانانه در برابر تهاجم خارجی ایستادگی کردند و برگهای زرین انقلاب را رقم زدند در شرایط سخت کرونایی هم در سال 98 و به ویژه در سال 99 کادر درمانی ایثارگرانه و مجاهدانه صحنه های زیبا از حضور قهرمانانه مدافعان سلامت را در برابر ویروس منحوس کرونا رقم زدند و بسیاری از این فداکاران، جان خود را در این راه نهادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که برای همه ما دوباره درس ایثار، مجاهدت و شهادت بوده و اینکه "در باغ شهادت باز باز است". ضمن ابراز همدردی با خانواده های همه جانباختگان کرونا، شهادت مدافعان سلامت به ویژه شهدای سلامت گیلان را گرامی می داریم و باید عنوان کنیم که از حضور قهرمانانه این عزیزان دوباره درس میگیریم.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت که پیشنهاد دهنده ایجاد دبیرخانه یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی بوده با اشاره به این رخداد تاکید کرد: همزمان با آمادگی برای پاسداشت یکصدمین سال شهادت سردار دلاور ملی گیلان شهید میرزا کوچک خان جنگلی از هم اکنون مقدمات برگزاری اولین کنگره ملی شهید سرافراز که در حال انجام است، که این موضوع از موارد مهم سال 1400 نیز خواهد بود.
وی در پایان بیانیه خود اظهار کرد: امیدوارم سال 1400 سالی خوب، پربرکت و توام با سلامتی و تندرستی برای همه همشهریانم باشد و این سال را با تدبیر خود و مسوولان به بهترین سال زندگی مردم تبدیل کنیم و فصلی نو از شکوفایی را در این بهار جان افزا محقق سازیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات