پاکبانان و کارگران حوزه خدمات شهری در اولویت واکسیناسیون

پاکبانان و کارگران حوزه خدمات شهری در اولویت واکسیناسیون

پاکبانان و کارگران حوزه خدمات شهری در اولویت واکسیناسیون

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد؛ مهدی قلیان اول امروز در حاشیه آغاز طرح واکسیناسیون کارگران خدمات شهری علیه ویروس کرونا که با حضور معاونان مالی و پشتیبانی و خدمات شهری شهرداری مشهد و شهردار منطقه پنج در مرکز درمانی شماره سه شهرداری انجام شد، افزود: ابتدا از تلاش شهرداری مشهد به‌ویژه کارگران خدمات شهری که باعث تمیزی و زیبایی شهر در طول سال و ایام نوروز هستند تشکر می‌کنیم.
وی اضافه کرد: در طرح ملی واکسیناسیون علیه کووید۱۹ با توجه به اینکه پاکبانان و عزیزانی که در حوزه خدمات شهری فعالیت می‌کنند در شغل‌های پرخطر هستند، در اولویت قرار دارند تا پس از واکسیناسیون کادر پرتلاش درمان علیه ویروس کووید۱۹ واکسینه شوند.
قلیان اول با اشاره به اینکه، پیش‌ازاین عزیزانی که در غسالخانه‌های شهرداری مشهد و حتی کشتارگاه فعالیت دارند واکسینه شده‌اند، گفت: امروز نیز شاهد آغاز واکسینه کردن ۲۰۰۰ نفر از پاکبانان عزیز بودیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین بر اساس سهمیه‌ای که به استان خراسان رضوی اختصاص داده خواهد شد تمام کارگران حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد به‌مرور واکسینه خواهند شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات