امام جمعه یزد: وظیفه خطیر...

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار نوروزی شهردار و معاونین شهرداری یزد با وی، با بیان اینکه مسئولان با وحدت و فارغ از مسائل سياسی با جديت همواره خدمت خالصانه به مردم را جدی بگيرند، تصریح کرد: این مهم يك توقيق بزرگ محسوب می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – حضرت آیت الله ناصری یزدی اظهار کرد: در اين شرايط حساس كه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند همه مسئولان و مردم با وحدت برای تحقق اهداف عاليه جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف حضوری جدی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاكيد كرد: اين ملت همه وجود خود را در چهار دهه گذشته وقف نظام و انقلاب اسلامی كرده بنابراين بايد از خدشه دار شدن وحدت جلوگيری كرد و برای ارتقای كار و خدمت بهتر تلاش مضاعف داشت.
وي افزود: ملت ايران با وحدت و همدلی و در سايه رهبری های بنيانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عرصه های مختلف به توفيق رسيده و قطعاً با وحدت اين مسير نورانی را بايد ادامه داد.
امام جمعه یزد گفت: اركان نظام ما همان اعتقاد به حضرت حق ، همراه مردم بودن و داشتن وحدت كلمه است بنابراين نبايد حرفی گفته شود تا انقلاب اسلامی دچار صدمه شود.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) به ارائه اقدامات شهرداری در سال گذشته پرداخت و با تأکید بر دوری از حاشیه‌ها در فضای مدیریت شهری، خاطر نشان کرد: حداکثر وقت و توان مجموعه شهرداری را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات