نظارت کامل بر تخلفات ناوگان حمل‌ونقل بار با همکاری پلیس راهور در ایام  ...

نظارت کامل بر تخلفات ناوگان حمل‌ونقل بار با همکاری پلیس راهور در ایام ...

نظارت کامل بر تخلفات ناوگان حمل‌ونقل بار با همکاری پلیس راهور در ایام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد در این خصوص گفت: از پانزدهم اسفندماه سال گذشته بخشی از گشت‌های سازمان در قالب "طرح ویژه خانه بهار۱۴۰۰" همراه با پلیس راهور در دو نوبت روز و شب مشغول کنترل ترافیک و تردد خودروهای سطح شهر شدند که شامل تمامی خودروها اعم از باری و غیر باری می‌شود.
وی با اشاره به ادامه این طرح تا پانزدهم فروردین سال جاری، افزود: رسیدگی به تخلفات و تصادفات در سطح شهر فراتر از وظایف سازمانی تعریف‌شده است که در راستای ارائه خدمات بیشتر به زائران و مجاوران با همکاری پلیس در ایام نوروز صورت می‌پذیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد همچنین به فعالیت ۲۴ساعته توقفگاه‌ها با ظرفیت کامل، اشاره و اظهار کرد: از ۲۵اسفند ۹۹ تاکنون به بیش از ۸هزار و۲۰۰ خودروی سنگین باری در ۴ فضای توقفگاهی به وسعت ۵۵هزار مترمربع خدمات‌رسانی شده است.
باخرد اضافه کرد: در این ایام ۲۳هزار متر از فضای توقفگاه‌ها شست‌وشو و فضا آرایی شده تا در محیطی بهتر و آراسته‌تر پذیرای رانندگان ناوگان باری باشیم.
وی در ادامه گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این سازمان در سال جدید، ظرفیت و تنوع خدمات‌رسانی به ناوگان باری افزایش چشمگیری داشته باشد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات