آغاز مراسم اجرای طرح بهسازی...

همزمان با ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) مراسم اجرای طرح بهسازی و تکمیل گلزار شهدای خلدبرین یزد با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آغاز شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - مراسم آغاز اجرای طرح بهسازی و تکمیل گلزار شهدای خلدبرین یزد با حضور جمال الدین عزیزی شهردار یزد، محمد علی طالبی استاندار، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر و محسن ابوترابی، مهدی کاشفی زاده، محسن عباسی و الهه جورابی اعضای شورا، و مدیران استانی و شهری و در راستای اقدامات شهرداری یزد در خصوص دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان برگزار شد.

این طرح مشتمل بر ۶۵۰۰ متر مربع در بر گیرنده قبور مطهری شهدای استان و ساماندهی محدوده ۴ هکتار اطراف و شهدای گمنام، جهت انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی طراحی گردیده است.

همچنین این طرح مشتمل بر ۴ درگاه از چهار طرف و چهار صحن اصلی شامل صحن شهدای انقلاب اصحاب شهدا، صحن شهدای گمنام و صحن شهدای انقلاب می باشد که دارای ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای بسته جهت برگزاری مراسم و زیارت شهدا و ۵۰۰ متر مربع فضای خدماتی و چهار ایوان اصلی که در هرکدام خدمات مربوط به زائرین شهدا ارائه می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات