30 هزار مترمربع از معابر شهر ساری آسفالت شد

30 هزار مترمربع از معابر شهر ساری آسفالت شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، شهرداری مرکز مازندران در طرح عملیات گسترده آسفالت معابر شهری 30 هزار مترمربع از معابر شهر ساری را در یک ماه پایانی سال 99 آسفالت کرده است.

روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی. بهسازی معابر و متناسب‌سازی محیط سیما و منظر شهری از دستاوردهای مهم شهرداری در یک ماه اسفند 99 است که در بلوار کشاورز، بلوار عسکری محمدیان و خیابان‌های مدرس، آزادی، شهید بهشتی، ترک محله، نظام‌مهندسی، پل گردن-اقاقیا، و حزب‌الله اجراشده است.

طی همین مدت 50 تن آسفالت برای لکه گیری 500 متر از معابر در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیر ساخت ‌ها با هدف ارتقای سطح رفاه اجتماعی شهروندان ساروی اجرا شده است.

ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، بهبود وضعیت معابر رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان باهدف توسعه متوازن و خدمات یکسان از مهم‌ترین اهداف شهرداری در عملیات عمرانی است که بنا به تاکیدات حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری  در سال 1400 روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر همسو با نیاز شهر و شهروندان با استفاده از توانمندی‌های درون سازمانی به‌صورت گسترده در مناطق سه گانه شهری تداوم خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات