شهردار یزد: دورهمی و تجمع در...

شهردار یزد ضمن درخواست از شهروندان جهت پرهیز از هر نوع تجمع در فضای سبز و پارک‌ها، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی و بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و همچنین به منظور کنترل روند شیوع این بیماری، در روزهای 12 و 13 فروردین " روز طبیعت " دورهمی و تجمع در تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر ممنوع است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی صبح امروز چهارشنبه یازده فروردین در اولین جلسه شورای اسلامی شهر در سال 1400، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حضور در پارک ها و فضای سبز عمومی شهرها در روزهای دوازدهم و سیزدهم "روز طبیعت"، ممنوع است و نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد پذیرفت لذا از تمام شهروندان درخواست می کنیم که در اجرای این مصوبات مسئولین را همراهی و یاری رسانند.

شهردار یزد افزود: از تمامی شهروندان فهیم دارالعباده می‌خواهیم تا همچون سال گذشته ضمن توجه به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌ها در روز طبیعت اجتناب نموده و این روز را در کنار خانواده در منازل خود سپری کنند.

وی با اشاره به تقارن عید نوروز با اعیاد شعبانیه و همچنین برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان و سخنان رهبری در خصوص اینکه یزد شهر ابتکارات است و فعالیت های بزرگی را در کشور رقم زده اند، تصریح نمود: یزدی ها همیشه در کشور و به ویژه در زمان جنگ تحمیلی، ابتکار عمل فراوانی از خود نشان داده اند که این می تواند انگیزه ای باشد برای اینکه این مهم را در همه حوزه ها خصوصاً حوزه مدیریت شهری به کار بگیریم.

عزیزی همچنین با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص همراهی و همکاری در خصوص زیباسازی شهر یزد در ایام نوروز با بیان اینکه شهر باید محلی باشد برای حضور مردم، خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم فضای شهر را به نحوی آماده کنیم تا مردم از خانه به سمت شهر بیایند.

شهردار یزد آراستگی شهر را حق شهروندان دانست و گفت: سلایق مردم متفاوت است و تاکنون سعی شده از نظرات انتقادی شهروندان در اجرای هرچه بهتر پروژه ها استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به اجرای ویدئو مپینگ در سطح شهر، گفت: این برنامه در راستای جهانی شدن یزد و نیز برگزاری کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان و حماسه های شهدا و میراث ماندگارشان به تصویر کشیده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات