کارخانه نوآوری مشهد فراتر از انتظارات ما است

کارخانه نوآوری مشهد فراتر از انتظارات ما است

کارخانه نوآوری مشهد فراتر از انتظارات ما است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید جواد قانع فر طی بازدید از کارخانه نوآوری این بازدید را خوب توصیف کرده و گفت: انتظار چنین فضایی را نداشتم زیرا بیش‌ازحد انتظار ما بود.
وی افزود: کارخانه نوآوری مجموعه خوبی است که در مدت‌زمان معقولی به اجرا درآمده و به عقیده بنده ساختن چنین فضایی ارزش ریسک کردن را داشته و شهرداری مشهد تصمیم باارزش و خوبی گرفته است.
رییس امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه‌وبودجه بیان کرد: از شواهد اولیه این‌گونه قلمداد می‌شود که این فضا جذابیت زیادی برای شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد و بتواند با فضا و امکاناتی که پیش‌بینی‌شده به دستاوردهای خوبی در ظرفیت‌سازی و تعالی شرکت‌های دانش بنیان برسد و شرکت‌ها بتوانند با هزینه معقول‌تری دانش و پیشرفت را در کشور ایجاد کنند.
قانع فر خاطرنشان کرد: من به آینده این فضا بسیار خوش‌بین هستم و امیدوارم زودتر از اینکه دست‌اندرکاران امید داشتند، این مکان به ثمر دهی برسد.
وی اضافه کرد: زمانی که بتوانیم فضای رشد و تعالی شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کنیم، امید داریم که پنجره‌های جدیدی را با هزینه‌های کم‌تر گام‌های بلندتر و سریع‌تری برای رسیدن به توسعه برداریم که این امر خود ارزشمند است زیرا در دنیای پررقابت امروز، باید با سرعت زیادی حرکت کنیم تا از رقبا عقب نمانیم بنابراین وجود چنین مکان‌هایی اجتناب‌ناپذیر است.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات