درخواست حمایت شهردار یزد از...

شهردار یزد ضمن تقدیر از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در زمینه همکاری های دوجانبه، خواستار حمایت های هرچه بیشتر در خصوص پیشبرد اهداف شهرداری و محقق شدن مطالبات 200 میلیارد تومانی شهرداری از دولت شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ـ جمال الدین عزیزی در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از وی، گزارشی از عملکرد شهرداری یزد در سال گذشته ارائه نمود و با یادآوری این موضوع که باید در ایام شیوع ویروس کرونا خدمت رسانی نیز به شهروندان طبق روال به انجام می رسید، همکاری های  شهرداری را در زمینه مهار ویروس کرونا اعم از خرید دستگاه تست بیماری، ساخت مجموعه سازه ای مدیریت بحران، ضد عفونی کردن شهر، دفع پسماند، کمک های ارائه شده به اصناف و تمدید سه ماهه تعرفه عوارض با نرخ سال گذشته، برشمرد.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به اینکه موضوع کرونا به همراه بحران های اقتصادی، می توانست فعالیت های شهر را در سال گذشته دچار مشکل کند، گفت: خوشبختانه موفق شدیم، برنامه های پیش بینی شده را هم در بخش جاری و هم در بخش عمرانی به نحو مطلوبی به اجرا برسانیم.

وی یادآور شد در حال حاضر، حدود 10 پروژه عمده با پیشرفت بالای 80 درصد داریم که شامل معابر و بلوارها هست و امیدواریم بتوانیم تا پایان اردیبهشت ماه از آنها بهره برداری نماییم.

عزیزی همچنین با بیان عدم تعادل بین درآمدها و هزینه های شهرداری گفت: با افزایش هزینه ها از جمله هزینه 40 درصدی دستمزد، مجبور هستیم برای جبران آنها از تأمین منابع استفاده نماییم که با توجه به قطعی شدن مطالبات نزدیک به 200 میلیارد تومانی شهرداری یزد از دولت، درخواست داریم، حمایت های لازم انجام شود تا شهرداری بتواند از این منابع استفاده کند.

شهردار یزد همچنین با برشمردن اقدامات خوب سال گذشته در زمینه سرمایه گذاری اعم از پروژه های میدان امام حسین (ع)، انعقاد قرارداد 837 واحد مسکونی با مجموعه شرکت سرمایه گذاری ساختمان تهران و پروژه میدان امام علی (ع)، یکی دیگر از مسیر های توسعه اعتباری شهرداری را سرمایه گذاری دانست.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خواستار این موضوع شد که در سال 1400 تدبیری اندیشیده و نگاه واقع بینانه ای به شهرداری بشود تا کارهای متفاوتی به انجام برسد.

در این جلسه که در ساختمان شهرداری یزد و در روز یازدهم فروردین ماه برگزار شد، علاوه بر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاونان شهردار یزد نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات