ثبت و پاسخگویی به ۱۳۱۱ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

ثبت و پاسخگویی به ۱۳۱۱ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

ثبت و پاسخگویی به ۱۳۱۱ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، طی دوازدهم فروردین ماه ۱۳۱۱درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷ ثبت و پاسخگویی شده است که از این تعداد به ۹۳۷ مورد در لحظه تماس راهنمایی های لازم ارائه شده، ۱۵۱ مورد قابل پیگیری و به ۲۲۳ مورد پاسخگویی شده است.
پرتکرارترین موضوعات شامل اعلام موارد فوری و رفع خطر (هدررفت آب، رفع خطر و...)، نظارت بر ساخت و سازها و رفت و روب و شست و شو است.
شهروندان متعددی در تماس با مرکز ۱۳۷، درخواست تامین روشنایی زیرگذرهای عابر پیاده در بزرگراه شهید بابانظر نبش بابانظر ۸۶ و همچنین خیابان برونسی نبش برونسی ۱۶ به دلیل افزایش امنیت عابرین پیاده را داشتند.
همچنین اعلام کردند؛ تعداد پنج نازل از مجموع ۱۰ نازل جایگاه گاز CNG خیابان سرخس دو دائما غیر فعال و سوختگیری توسط آن ها انجام نمی شود که همین امر باعث افزایش صف خودروها و مدت زمان انتظار شهروندان می شود لذا درخواست بررسی داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات