حسین ابوطالبی به عنوان...

شهردار یزد طی حکمی حسین ابوطالبی را به سمت سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری منصوب نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی طی حکمی حسین ابوطالبی را به سمت سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری منصوب نمود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در این حکم آورده است؛ خلاقیت و نوآوری لازمه و پیش درآمد توسعه، پیشرفت و تعالی یک سازمان بوده و آگاهی از فنون و تکنیک های آن ضرورتی اجتناب ناپذیر برای مدیران و سایر کا۸رکنان سازمان است.

لذا با استعانت از خداوند متعال و نظر به تعهد و تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ و از این تاریخ به سمت سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری منصوب می گردید.

امید است در سایه عنایات حضرت حق با بهره گیری از دانش مدرن و امکانات موجود، با استفاده از فناوری های نوین و بهره مندی از توانمندی های ارزشمند خویش، در راستای تحقق اهداف شهرداری و خدمت به مردم شریف دارالعباده، موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است حسین ابوطالبی دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک و عضو بنیاد ملی نخبگان، مشاور واحد نوآوری پارک علم و فناوری یزد، مدرس دانشگاه و از سال ۱۳۹۶ در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در سمت های رئیس اداره شهر دوستدار کودک، دبیر کارگروه شهر پایدار، ناظر پروژه های بازآفرینی شهری و مدیر تعدادی از پروژه های حوزه معاونت شهرسازی و معماری را نیز در کارنامه خود دارد.
همچنین در مراسم تکریم و معارفه که صبح روز شنبه چهاردهم فروردین ماه برگزار شد، حکم شهردار یزد توسط مجید بیکی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری به وی اعطاء گردید و از زحمات جعفر امین مقدم معاون خدمات شهری و مدیر سابق مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری قدردانی شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات