اتصال حاشیه به متن با احداث و بازپیرایی بولوار الزهرا (س) و کرامت

اتصال حاشیه به متن با احداث و بازپیرایی بولوار الزهرا (س) و کرامت

اتصال حاشیه به متن با احداث و بازپیرایی بولوار الزهرا (س) و کرامت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود درباره پروژه احداث و بازپیرایی بولوار الزهرا(س) و کرامت می‌نویسد؛
همان‌گونه که می‌دانید حدود چهار ماه گذشته درباره شروع یک پروژه مهم در یکی از مناطق کم برخوردار شهر با شما صحبت کردم. پروژه احداث و بازپیرایی بولوار الزهرا (س) و کرامت؛ پروژه‌ای که عملیاتی شدن آن اتصال حاشیه به متن را به همراه دارد و روی کانال یا همان کال امیرآباد مسیری را ایجاد می‌کند که علاوه بر دسترسی آسان‌تر به بولوار حر برای اهالی بولوار شهید بابانظر، برای خیابان کارگر راضی و اهالی آن دسترسی آسان‌تر به مسیر صدمتری را ایجاد می‌کند.
شاید به لحاظ حجم اعتبار تخصیص‌یافته و ابعاد پروژه آن را یک کار متوسط بدانیم اما واقعا به لحاظ کاربرد در خیابان بابانظر ۹۴ بسیار موردنیاز اهالی بود که خوشحالم طی یک دوره زمانی سه‌ماهه اتفاق افتاد و به معنای واقعی کلمه، حاشیه به متن متصل شد.
در اجرایی شدن این پروژه باید یک تشکر ویژه از آموزش‌وپرورش داشته باشم زیرا ما مجبور بودیم برای بازپیرایی بولوار سواره رو الزهرا(س) ساختمان یک مدرسه را تخریب کنیم و طی توافقی که ایجاد شد، این اتفاق رخ داد و ساختمان جدیدی در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گرفت که از لطف آقای خدابنده و همکاران ایشان تشکر می‌کنم.
به آقای مرادنیا شهردار منطقه پنج که پیگیری‌های زیادی را برای انجام این پروژه انجام داد، آقای کاظمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک که ایده ایجاد دسترسی از روی مسیر کال امیرآباد را مطرح کرد و همکارانم در سازمان عمران شهرداری مشهد به‌عنوان پیمانکار اجرای پروژه خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.
تمام تلاش ما این است تا بتوانیم بر اساس توسعه متوازن گام برداریم و انشالله در ماه‌های پیش رو بتوانیم پروژه‌های بیشتری را در مناطق کم برخوردار شهر که خود می‌تواند ایجاد شور و شوق زندگی و حال خوب باشد، به افتتاح برسانیم.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات