شبکه‌های برق 3 روستای مارگون کابلی شد

شبکه‌های برق 3 روستای مارگون کابلی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "جمال معتمدی زاده" در حاشیه بازدید از اجرای پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی برق به کابلی در روستای "سیلاب کلوار خرم راه" گفت: شبکه‌های برق سیمی روستاهای "بِن گرد جوکار، زیرتوت پشت تون گلال و چشمه جفته علیای چین" در شهرستان مارگون به‌طور کامل به کابلی تغییر پیدا کرد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در روستاهای عنوان شده را بیش از چهار میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: طول شبکه‌های کابلی احداث شده بیش از پنج کیلومتر بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود 60 خانوار روستایی در این روستاها هم اکنون سکونت دارند که همواره از نوسانات برق اظهار نگرانی و گلایه مندی داشتند.
معتمدی زاده از اجرای پروژه تغییر شبکه‌های سیمی برق به کابلی در پنج روستای دیگر شهرستان مارگون این استان هم خبر داد و یادآور شد: شبکه‌های برق سیمی روستاهای "سیلاب کلوار خرم راه، شاه محمد چین، شهید شفیعی جوکار، میان چاتون و چشمه علیشاهی" این شهرستان هم اکنون در حال تغییر شدن به کابل‌های خودنگهدار هستند.
وی گفت: تمام تلاش خود را در سال جاری به کار می‌بندیم تا شبکه‌های برق تمامی شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از سیمی به کابلی تبدیل شود.
شهرستان مارگون با جمیعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله‌ای حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات