بهره‌ برداری از 153 پروژه، سهم توزیع برق سیستان و بلوچستان از هفته اول پویش هرهفته_الف_ب_ایران

بهره‌ برداری از 153 پروژه، سهم توزیع برق سیستان و بلوچستان از هفته اول پویش هرهفته_الف_ب_ایران

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "خلیل عوض زاده" به حجم عملیاتی این پروژه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: 488 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 518 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 316 پست توزیع، برق‌رسانی به پنج روستا، اضافه شدن 7 هزار و 857 مشترک جدید از جمله این موارد است.
وی ادامه داد: تامین برق پایدار، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی، کاهش تلفات، توسعه و بهبود سیستم‌های روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدرهای جدید، تعویض کنتور و کاهش پیک از جمله محورهای این پروژه‌ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این پروژه‌ها در منطقه سه توزیع برق کشور که شامل استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان و خراسان جنوبی است با میزبانی استان کرمان برگزار شد.
خلیل عوض زاده به میزان استفاده از کابل‌های خودنگهدار در شبکه توزیع فشار ضعیف تا پایان سال 99 اشاره کرد و افزود: اجرای 638 کیلومتر کابل خودنگهدار از جمله اقدامات شاخص اجرا شده در این بخش است.
نخستين پويش #هرهفته_الف_ب_ايران در سال 1400 با بهره‌ برداري از پنج طرح بزرگ توزيع برق كشور در قالب 8 هزار و 142 پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهينه‌سازي شبكه برق با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد. براي اجراي اين پروژه‌ها افزون بر 2900 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري شده است.
در مراسم افتتاحيه نخستين پويش سال 1400، فعالان طرح تحول ديجيتال و هوشمندسازي در صنعت برق كشور نيز مورد تقدير قرار گرفتند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات