پروژه آذربایجان باید  تمام شود/ پروژه های عمرانی شهرداری تداوم دارد/ در مقابل مردم مسئول هستیم

پروژه آذربایجان باید تمام شود/ پروژه های عمرانی شهرداری تداوم دارد/ در مقابل مردم مسئول هستیم

شهردار ارومیه گفت:  شهرداری و پیمانکار با برنامه زمانبندی مشکلات این پروژه را  حل کنند و طبق زمانبندی فاز سوم باید سریعا شروع شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه در بازدید از پروژه چهارسطحه آذربایجان و نشست بررسی مشکلات آن با تاکید بر اینکه پیمانکار را جدا از شهرداری نمی بینم و درواقع پیمانکار بازوی اجرایی شهرداری است , افزود : اگر تعللی در اجرای این پروژه صورت گرفته باید جبران شود , تقابل را با تعامل برد برد عوض کرده و جلو خواهیم رفت .
وی با بیان اینکه اجازه نمی دهم ریالی از حقوق شهرداری و همچنین ریالی از حق و حقوق پیمانکاران ضایع شود , ادامه داد: غیر از ما چی کسی قادر به حل مشکلات خواهد بود و اگر کسی غیر از این پیمانکاران هست که کار را تمام کند منت شان را خواهم کشید, لذا با تعامل دو طرفه در راستای پیشرفت و اتمام این پروژه باید گام برداشت.
آقازاده گفت: شهرداری و پیمانکار با برنامه زمانبندی مشکلات این پروژه را  حل کنند و طبق زمانبندی فاز سوم باید سریعا شروع شود.
وی عنوان کرد:  مبلغ سه میلیارد تومان برای شروع فازسوم به پیمانکار تعلق گرفت .
شهردار ارومیه  گفت:  فازهای باقیمانده پروژه آذربایجان باید تمام شود و در مقابل مردم مسئول هستیم .
وی اظهار کرد:  هم شهرداری و هم پیمانکار و مشاور پروژه باید به تعهداتشان عمل کنند .
وی بیان کرد:  قرارداد پروژه ها باید به صورت درست تنظیم و به صورت درست اجرا شود.
در پایان مقرر شد ضمن اجرایی شدن قرارداد پروژه ها , طی برنامه زمان بندی دوسویه با کارفرما و شهرداری , ادامه این پروژه از فردا با تخصیص بودجه ای بالغ بر سی میلیارد ریال جهت خرید میلگرد , استارت خورده و تا سه ماه آتی اتمام فاز سه این پروژه در دستور کار قرار بگیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات