آسفالت 30  هزار متر مربع از خیابان های شهر ساری در روزهای پایانی سال

آسفالت 30 هزار متر مربع از خیابان های شهر ساری در روزهای پایانی سال

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، علیرضا سعیدی سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی در جلسه شورای معاونین شهرداری مرکز مازندران گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری ساری باهدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان عملیات عمرانی را در مناطق سه‌گانه مرکز استان پیاده‌سازی می‌کند. لذا طی روزهای پایانی سال گذشته 30 هزار متر مربع از خیابان ها و معابر شهر ساری آسفالت شد. اجرای پیاده‌روسازی میدان امام – بلوار کشاورز، احداث کانال کوچه شیخی در کمربندی غربی، احداث کانال در جاده جویبار، زیرسازی کوچه شهید زارع در ذغالچال، اجرای پروژه رفیوژ ملامجدالدین، زیرسازی خیابان شهید فهمیده از دیگر اقداماتی برشمرد که باهمت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و شهرداری‌های مناطق باهدف کاهش بار ترافیکی، روان‌سازی ترافیک و نیز رفاه حال شهروندان علمیاتی شده است.

مهندس سعیدی اظهار داشت: در روزهای پایانی سال، مجوز تولید شن و ماسه از استانداری اخذ شد که این اقدام برای انجام فعالیت های سازمان عمران بسیار موثر و مهم است. همچنین تقویت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک شهرداری و واحد عمران در شهرداری های مناطق به رفع مشکلات عمرانی و جزئی در سطح شهر کمک می کند که این امر رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت.

سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری افزود: زیرسازی کوچه قلیچ، کوچه فاطمیه، کمربندی جنوبی، کوچه بهار، کوی 22 بهمن بلوار دانشجو مجموعه فعالیت‌های عمرانی طی اسفند ماه گذشته اجرایی شده و تیم‌های عملیاتی سازمان عمران نصب نوه کوچه امام رضا در شرف‌آباد و کوی محمد رسول‌الله در مرکز استان را به پایان رساندند.

در ادامه سعیدی عملیات عمران شهری ازجمله ساخت و احداث کانال جمع‌آوری و هدایت روان آب‌های سطحی، ساماندهی پیاده‌روها، لوله‌گذاری و جدول‌گذاری خیابان‌ها را در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندی، بهبود مناظر شهری و تسهیل در عبور و مرور در سطح شهر ادامه دار دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات