آتش سوزی محیب انبار چسب در میدان شهدا

آتش سوزی محیب انبار چسب در میدان شهدا

آتش سوزی در انبار اسپری چسب و ایزوگام در میدان شهدا با حضور به موقع آتش نشانان قبل از گسترش و سرایت به واحد های مسکونی و تجاری همجوار مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 1 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی راس ساعت 06:45 دقیقه صبح امروز به سمت میدان شهداحرکت کردند.

ابر اهیم شاد قوشچی  که خود شخصاً در محل حادثه حضور داشت در این زمینه چنین اظهار داشت: نیروهای اتش نشانی در کمتر از 3 دقیقه در محل حضود داشتند و که محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک انبار حدوداً 100 مترمربعی مملو از انواع اسپری چسب، فوم و ایزوگام به دلیل نا معلومی دچار آتش سوزی شده بود که شعله های سرکش آتش و دود به آسمان زبانه میکشید و دود غلیظی محوطه اطراف را فراگرفته بود.

وی افزود: با توجه به حجم بالای آتش سوزی ایستگاههای 2،6، خودرو فوماتیک و تانکر امید ایستگاههای 3 و 7 نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق، گاز و ایمن سازی محل حادثه، با  استفاده از تجهیزات انفرادی و سه رشته لوله آب فشار قوی شروع به مهار شعله های سرکش آتش کردند که با توجه به حجم بالای آتش سوزی از خودرو فوماتیک استفاده کرده و شعله های سرکش آتش را فرونشانده و خود را به کانون آتش سوزی رساندند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: با توجه به تعطیلی انبار خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسیده و نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی شعله های سرکش آتش را قبل از سرایت به واحدهای مسکونی و تجاری همجوار مهار و خاموش کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی عملیات لکه گیری را شروع کرده و پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و تحویل محل حادثه به مالک و نیروهای انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات