انجام فضاسازی محيط شهری و استقبال از ماه مبارک رمضان در ارومیه

انجام فضاسازی محيط شهری و استقبال از ماه مبارک رمضان در ارومیه

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه گفت: فضاسازی  محیط شهری  به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهر ارومیه انجام شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی اصغر احمد زاده با بیان این که در آستانه ماه رمضان پوسترها و تیزرهای استقبال از ماه مبارک رمضان در سطح شهر اکران شد، بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و در راستای ایجاد فضا بصری مناسب،  شهرداری ارومیه با نصب بنر و المان های مناسبتی و  با مفاهیم ماه رمضان  اقدام به فضاسازی شهری در سطح مناطق 5 گانه کرده است .

وی عنوان کرد: همچنین در راستای آراستگی و نظافت شهری ، اقداماتی چون رفت و روب و پاکسازی ویژه معابر و همچنین ورودی های مساجد، به ویژه در هسته مرکزی  انجام شده است .
مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه  برگزاری مراسم تلاوت قرآن کریم به صورت مجازی، برنامه دعوت از خیرین برای کمک به اقشار نیازمند، برگزاری پویش توزیع  نان رایگان به همراه خیرین در مناطق کم برخوردار شهری و  برگزاری مسابقات اذان  به صورت مجازی از جمله برنامه های شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا با مشارکت  سپاه و شهرداری در قالب طرح شهید سلیمانی  توزیع  می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات