برگزاری اولین نشست شورای راهبری کارخانه نوآوری نیرو

برگزاری اولین نشست شورای راهبری کارخانه نوآوری نیرو

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد ولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب در این نشست که با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی و رئیس موسسه تحقیقات آبِ وزارت نیرو و برخی از نمایندگان معاونت آب و آبفا و برق برگزار شد، از آماده شدن پروژه «کارخانه نوآوری نیرو» تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
وی ضمن اشاره به اینکه حدود یک سال است که استفاده از ظرفیت‌های «ساتکاب» در «کارخانه نوآوری نیرو» مورد بحث و گفت و گو با معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو مطرح است، اظهار داشت: با توجه به تاکید رضا اردکانیان، وزیر نیرو و محمد صالح اولیا، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، با وجود محدودیت‌های زمانی، این طرح پیش از این به مرحله امضای تفاهم‌نامه رسیده و امیدواریم تا اردیبهشت سال جاری این پروژه تحویل داده شود.
علاءالدینی ضمن ابراز خرسندی از رَوَندِ اجرای مطلوب این پروژه خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده از کارخانه‌های مختلف توسط همکاران، ویژگی که این کارخانه دارد، بسیار منحصر به فرد بوده و امیدواریم، این پروژه به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های شرکت ساتکاب، در راستای راه اندازی کارخانه نوآوری نیرو در دو فاز نیز مدنظر بوده و امیدواریم این طرح را در آینده توسعه دهیم.
بر اساس این گزارش، حمایت از ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه انرژی، به‌ویژه صنایع آب و برق، اشتغالزایی و تجاری سازی محصولات و خدمات ارائه شده توسط آنها از اهداف راه‌اندازی این کارخانه ذکر شده است.
بر همین اساس، در راستای اهتمام به پیام سال مقام معظم رهبری مبتنی بر "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"، استفاده از ظرفیت علمی موجود در این زمینه، حمایت از ساخت داخل و تسهیل و تسریع شرایط تولید، از دیگر اهداف این طرح اعلام شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات