اقدامات و سیاست‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی درحال  ...

اقدامات و سیاست‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی درحال ...

اقدامات و سیاست‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی درحال به ثمر نشستن است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در مراسم رونمایی از المان عطار نیشابوری که با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که با نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت شورای پنجم، مجموعه مختلفی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های گوناگون، بویژه در عرصه فرهنگی و هنری، در حال به ثمر نشستن هستند و نتیجه تلاش‌ها و زحمات در اقصی نقاط شهر مشهود می‌شود.

وی در ادامه گفت: یکی از محوریت‌ها و رویکردهای شاخص شورای پنجم که در برنامه عملیاتی 1397-1400 شهرداری مشهد تجلی پیدا کرد، توجه به هویت مشهد و خراسان بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با بیان اینکه در بحث نامگذاری‌ها، کمیسیون فرهنگی حساسیت خاصی داشته تا در عین نامگذاری‌های جدید، عنوان انتخابی در تجانس و همگرایی با معابر و خیابان‌های اطراف باشد، افزود: این رویکرد و نگاه در نامگذاری میدان عطار نیشابوری کاملا ملموس بوده و در قرابت با بلوارهای پیرامونی همچون خیام است.

اصولی همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از نکات مورد توجه در بحث نامگذاری‌ها، توجه به شخصیت‌ها و چهره‌های منتسب به خراسان و مشهد بوده که این اتفاق تاثیر مثبت و بسزایی در افزایش تعلق خاطر شهری و هویت‌بخشی مشهد دارد.

وی در پایان گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد طی 3 سال اخیر گام‌های بسیار خوب و ارزنده‌ای برداشته شده که ثمرات آن به مرور برهمگان روشن خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات