آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط بان

آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط بان

ه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح زنجان به همراه دادستان نظامی استان با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان دیدار و یاد و خاطره محیط بانان شهید مهدی مجلل و میکائیل هاشمی را گرامی داشتند.

حسین غفران نیا رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح زنجان در این دیدار، شغل محیط بانی را مهم و تاثیرگذار و در عین حال سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: علاقه و تعهد محیط بانان موجب ایستادگی و تحمل سختی ها در انجام وظایفشان است و اگر این عامل نبود شاید کار کردن در این شرایط بسیار سخت تر می شد.

وی ضمن اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده و مجازات عاملان این جنایت آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح را جهت همکاری در روند رسیدگی به پرونده اعلام کرد.

ناصر اصل کریمیان دادستان نظامی استان زنجان نیز ضمن تقدیر از رشادت های محیط بانان کشور گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای برگزاری کلاس های آگاه سازی ویژه محیط بانان آمادگی دارد.

حسین آب سالان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز در این دیدار توضیحاتی در خصوص این جنایت هولناک ارائه کرد و از همکاری و پیگیری دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان و کشور  تشکر کرد.

وی گفت : امیدواریم مراحل رسیدگی به این جنایت سریع انجام شده و مجرمان به سزای اعمال خود برسند تا درس عبرتی برای دیگر اشرار و متخلفان شود.

آب سالان با اشاره به ۱۴۵ شهید و بیش از ۴۰۰ مجروح محیط بان در سراسر کشور گفت: این آمار بسیار نگران کننده و قابل توجه است و باید تلاش شود تا از جان این عزیزان محافظت شود.

وی ضمن استقبال از برگزاری کلاس های آگاه سازی برای محیط بانان از مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خواست تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم را برای برگزاری این کلاس ها به عمل آورند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات