درمان، واکسیناسیون و پلاک کوبی سگ ‌های بلاصاحب انجام خواهد شد

درمان، واکسیناسیون و پلاک کوبی سگ ‌های بلاصاحب انجام خواهد شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه بررسی قرارداد "جمع آوری سگ های بدون صاحب" با حضور سرپرست مرکز بهداشت کار شهرداری،  ناظر خدمات شهری، نماینده  امور قراردادها و مجری این طرح در دفتر اداره بهداشت شهرداری ساری برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع بررسی قرارداد "جمع آوری سگ های بدون صاحب اختصاص داشت، مقرر شد با تسهیل گری در پرونده قرارداد پیمانکار و رفع موانع موجود اجرای این طرح سرعت بیشتری به خود بگیرد.

زهرا نصیری سرپرست شهرداری ساری در این جلسه گفت: شهرداری ساری به منظور ارتقای امنیت شهروندان به هنگام آمد و شد از معابر شهری و در راستای حمایت از حیوانات با زنده گیری این سگ ها از به خطر افتادن سلامت مردم جلوگیری می کند.

وی افزود: بر این اساس مرکز بهداشت کار شهرداری جهت انجام این امر با مجری طرح قراردادی منعقد کرده است.

نصیری ادامه داد: بدین منظور، جمع ‌آوری سگ‌ های بدون صاحب بصورت مستمر در دستور کار قرار دارد و مکانی مناسب و بهداشتی برای نگهداری از این سگ ‌ها تعبیه شده است و در این مکان درمان، واکسیناسیون ، عقیم سازی و پلاک کوبی این سگ ‌ها انجام می گیرد.

سرپرست مرکز بهداشت کار شهرداری ساری اظهار داشت: مقرر شد از 25 فروردین ماه جاری تا 15 اردیبهشت ماه از ساعت 23 تا ۳ شب با همکاری معاونت خدمات شهری، مرکز بهداشت کار شهرداری و مجری طرح،  نسبت به جمع آوری سگها در سطح شهر اقدام گردد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده سگ بلاصاحب در سطح شهر با سامانه ارتباط مردمی 137 و یا با شماره 33608299 مرکز بهداشت کار شهرداری تماس حاصل کرده تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری اقدام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات