تکذیبیه

تکذیبیه

تکذیبیه
.
پیرو درج خبری در پایگاه خبری گیل خبر از دکتر احمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای اسلامی شهر رشت در صد و نود و چهارمین جلسه صحن شورا به تاریخ 1400/1/25 مبنی بر مخالفت رییس شورای شهر رشت با لایحه ساخت دو تقاطع غیر هم سطح مصلی و میدان نیروی دریایی رشت، شاید چنین شائبه ای در اذهان عمومی بویژه رشتوندان گرامی متواتر گردد که رییس شورا با اجرای دو پروژه مهم در شهر رشت و در راستای اهداف عمرانی شهر مخالف است.
این در حالی است که با توجه به نظر صریح رمضانپور نرگسی و بر اساس مستندات صوتی و تصویری موجود از صد و نود و چهارمین جلسه صحن شورا و نیز متن کامل خبری، که به تاریخ 1400/1/26 در سایت رسمی شورای شهر رشت و در جهت تنویر افکار عمومی بارگذاری شده است، رییس شورا ضمن تقدیر از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (عج) در راستای مشارکت بر اجرای چند پروژه در شهر رشت، از عدم بهره گیری از ظرفیتهای قرارگاه خاتم الانبیاء (عج) بعنوان تشکیلاتی بزرگ، منسجم با منابع انسانی تا کنون ابراز تاسف و بر استفاده از این ظرفیت ها تاکید کردند.
رییس شورای شهر رشت افزود؛ تا زمانی که پروژه های حائز اهمیت همچون احیا و ساماندهی رودخانه های شهری (زرجوب و گوهر رود)، زیر گذر میدان شهرداری، زیرگذر مصلی و پروژه روگذر و زیرگذر فرزانه به عنوان پروژه های تاثیرگذار و حیاتی موجود است سایر طرح ها در اولویت بعدی قرار دارند.
رمثانپور نرگسی؛ روسای کمیسیون های تخصصی عمران و توسعه شهر ی و کمیسون برنامه و بودجه و حقوقی شورای شهر را مکلف به بررسی های لازم در خصوص پروژه های اولویت دار شهر که چندین دهه بعنوان پروژه های اهم برای رشت و رشتوندان محسوب می گردد، نمود.
لذا با توجه به مستندات و قانون مطبوعات در این خصوص انتظار میرود پایگاه خبری گیل خبر اقدام به نشر متن فوق بعنوان تکذیبیه کند
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات