ظرفیت ایستگاه های توزیع برق بسطام افزایش یافت

ظرفیت ایستگاه های توزیع برق بسطام افزایش یافت

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدحمیدرضا موسوی" اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات توزیع برق بسطام، سال قبل 335 پروژه عمرانی برق‌رسانی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۴ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال اجرایی شده است.
وی یکی از مهم ترین فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان برق را احداث ۲۶ هزار و ۸۰۱ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و شبکه روشنایی معابر برشمرد و افزود: در راستای برنامه‌های مربوط به هوشمندسازی شبکه، ۵۷ دستگاه کنتور فهام نصب شده است.
وی یادآور شد: اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی ۱۵ هزار و ۲۴۸ متر شبکه توزیع برق، از دیگر اقداماتی است که به منظور ارتقا و پایداری شبکه و استمرار خدمات دهی به مشترکان برق بسطام به اجرا درآمده است.
موسوی تصریح کرد: احداث خط و پست عمومی خیابان شعبه نفت کلاته خیج، توسعه شبکه ۲۰ کیلوولت جهت رینگ قلعه نو به قلعه عبدالله به طول یک کیلومتر، رینگ خط صحرای جلالی به مقدار یک‌هزار و ۲۰۰ متر، اصلاح چهار هزار و 700 متر شبکه روستای قهج، بهینه سازی شبکه فشارضعیف روستای مزج و قلعه آقا عبدالله و شهرک‌های رضوی و سی سر با تبدیل به کابل خودنگهدار و تجهیز پست زمینی توزیع برق ارک بسطام، از اقدامات شاخص سال گذشته محسوب می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برق بسطام در سال ۱۴۰۰ اضافه کرد: رینگ فیدر چهلدختر در اسلام آباد، احداث سه کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی برای اجرای فاز دوم پروژه رینگ محرم ابرسج، احداث شبکه و پست عمومی خیابان بسیج کلاته خیج و روستای ابر، به عنوان برخی از مهم‌ترین پروژه‌های پیش‌بینی شده این امور است که به اجرا در خواهند آمد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات