ارتباطات بین شهرداری ارومیه و نظام مهندسی ساختمان سیستمی می شود/ شفاف سازی امور مهمترین گام در جلب اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: شفاف سازی امور توسط شهرداری مهمترین گام در کسب رضایتمندی شهروندان و جلب اعتماد عمومی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور بر ضرورت برقراری ارتباط سیستمی و تعامل دوسویه با سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی تأکید کرد.
وی افزود: با توجه به انجام هماهنگی های قبلی و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ارومیه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این خصوص، جلسه ای در تاریخ 25 فروردین ماه تشکیل و موضوعات مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: با توجه به دریافت مستندات از سازمان نظام مهندسی در خصوص پیشنهاد چگونگی ارتباط سیستمی، در این جلسه مقرر شد فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز دستور تهیه نقشه شهرداری جهت ارائه به سازمان نظام مهندسی بررسی و مشخص شود.
اسدپور ادامه داد: در نخستین فاز از برقراری ارتباط سیستمی، طراحی وب سرویس، نحوه تعامل متناسب با فیلدها و جداول سازگار در دو سیستم پیش بینی و برای فازهای دوم به بعد استراتژی مناسب با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری تعریف و تعیین می شود.
وی تصریح کرد: شرایط ادامه تعامل، منوط به خروجی و رضایت شهرداری از روند تعامل با نظام مهندسی است.
اسدپور ادامه داد: فیلدهای اطلاعاتی که از سازمان نظام مهندسی دریافت خواهد شد در جلسات کارشناسی آینده مشخص و لیست خواهد شد و همچنین فیلدهای اطلاعاتی دریافتی فاز 2 معماری توسط کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشخص و جهت ارتباط و اقدامات بعدی به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه خواهد شد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه اصلی ترین اولویت این سازمان توسعه خدمات الکترونیکی در تمامی ابعاد در سطح شهرداری است، خاطرنشان کرد: با الکترونیکی شدن امور می توان نظارت های لازم را انجام داده، به شفافیت در شهرداری بیندیشیم و رضایتمندی مردم را شاهد باشیم، چرا که شفاف سازی امور توسط شهرداری مهمترین گام در کسب رضایتمندی شهروندان و جلب اعتماد عمومی است.
نظرات