بیش از 9 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد

بیش از 9 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در یک سال گذشته سامانه 137 شهرداری ساری پاسخگوی 9756 مورد از تماس شهروندان بوده است.

از این تعداد 3323 مورد ثبت و 6433 مورد باراهنمایی سامانه 137 به مراجع مربوطه انتقال داده‌شده است و بیشترین تماس‌های ثبتی مربوط به شهرداری منطقه 2 و بالاترین درصد پیام‌های انجام‌شده معادل 91% مربوط به شهرداری منطقه 3 بوده است.

درمجموع 78% پیام‌های ثبت‌شده در طی سال 99 با پیگیری‌های سامانه 137 شهرداری ساری به مرحله انجام رسیده است.

شمار پیام‌های ثبت‌شده در حوزه «ساخت‌وساز» طی یک سال اخیر 480 مورد بود که از این تعداد 438 پیام شهروندی معادل 91 درصد مربوط به شکایات شهروندان نسبت به‌اضافه بنا، تجاوز به حریم معابر، عدم نصب حفاظ ایمنی برای ساختمان‌های در حال ساخت، دپوی مصالح ساختمانی، عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام گودبرداری، ساخت‌وساز در ساعات غیرمعمول، تخلیه آب سیمان در معابر و جوی آب بوده که به مرحله انجام رسیده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «نظافت» طی یک سال اخیر توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری 412 مورد بوده است که از این تعداد 398 پیام شهروندی معادل 97 درصد به مرحله انجام رسیده است و سامانه 137 شهرداری ساری دارای موفقیت نزدیک به 100 درصد در به نتیجه رساندن پیام‌های با موضوع نظافت شهروندان بوده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «مرمت و ترمیم» طی یک سال اخیر توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری، 308 مورد بوده است که از این تعداد 216 پیام شهروندی معادل 70 درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله  رسیده است.

در یک سال قبل 171 تماس با موضوع «سد معبر» در سامانه 137 ثبت شد که از این تعداد به 158 پیام شهروندی معادل 92 درصد رسیدگی شد.

در همین مدت 164 تماس مردمی با موضوع لایروبی از سوی شهروندان ساروی در سامانه 137 شهرداری ثبت شده است که از این تعداد 156 پیام شهروندی به مرحله انجام رسیده است و پیگیری‌های سامانه 137 شهرداری ساری در به انجام رساندن پیام‌ها با موضوع لایروبی دارای موفقیت 95 درصدی بوده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «خاک و نخاله» طی یک سال اخیر توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری 93 مورد بوده است که از این تعداد 84 پیام شهروندی معادل 90 درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله انجام رسیده است.

«آب‌گرفتگی و آب افتادگی» از دیگر موضوعاتی ثبت‌شده در مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری با 89 مورد بوده است که از این تعداد 66 پیام شهروندی معادل 74 درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله انجام رسیده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «جمع‌آوری سگ‌های ولگرد» در یک سال قبل توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری 109 پیام بوده که از این تعداد 61 پیام شهروندی معادل 56 درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله انجام رسیده است. همچنین سامانه ارتباط مردمی شهرداری ساری از 64 پیام ثبتی با موضوع طعمه‌گذاری برای مبارزه با حیوانات موذی، 38 مورد معادل 59 درصد را پیگیری و به نتیجه رسانده است.

سامانه ارتباط مردمی 137 به‌صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات‌رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند، این سامانه در راستای آسان‌سازی ارتباط مردم با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات‌رسانی راه‌اندازی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات