جلسه تعالی معاونت برنامه ریزی با حضور  شهردار ارومیه برگزار شد

جلسه تعالی معاونت برنامه ریزی با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

جلسه تعالی و بررسی حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری با حضور مجید آقازاده شهردار ارومیه برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه , نمایندگان ادارات و سازمانهای تابعه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی طی برگزاری جلسه ای سه ساعته به بیان اقدامات صورت گرفته , مشکلات موجود و ارائه راه کار های مناسب جهت حل مشکلات پرداختند.
شهردار ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان , بیان کرد: اتفاق خوبی است که  همه نگاه ها به سمت پژوهش رفته و برگزاری جلسات متعدد در جهت دادن مواردی که به آن نیاز داریم ما را به نتیجه می رساند.
وی برگزاری اتاق فکر که اخیرا به دفتر سلامت اداری تغییر نام داده شده را مهم قلمداد کرد و افزود : اعتقاد دارم بهترین اتاق فکرها مردم و بهترین مشاور ها تمامی همکارانم هستند و استفاده از افکار عمومی خروجی کار و در نهایت رسیدن به مرحله بهره وری را میسر می سازد.
شهردار ارومیه نگاه پژوهش محوری و ایجاد روشهای جدید جهت مدیریت منابع مالی با هدف درآمد زایی و کاهش هزینه ها را مهم دانست و تصریح کرد: با شناسایی منابع دارمد زا و کاهش حداکثری هزینه ها و ایجاد بستری مناسب از سمت ما می تواند ارومیه را به یک شهر هوشمند و خلاق برساند.
آقازاده در پاسخ به یکی از بحث های مطرح شده مبنی براینکه نیاز شهرداری به ایجاد چند اداره اعم از محیط زیست , بهداشت و سلامت و مطالعات احساس می شود, چنین گفت: استفاده بهینه از نیروهای شهرداری و ساختار چارت سازمانی باید در اولویت کار قرار گرفته و شایسته سالاری و تخصص گرایی در راس کار, استفاده درست از نیروها ما را به درآمد می رساند و اعتقاد دارم رضایت مردم بهترین درآمد برای شهرداری است.
وی با بیان اینکه در بحث آموزش باید اشرافیت کامل داشته و در حال حاضر با آموزش مجازی فعالیت داشته باشیم , ادامه داد : آموزش بهترین سرمایه ای است که صدمات و تلفات را به حداقل می رساند و لازمه آموزش برای نیروهای شهرداری ایجاد انگیزه است , تشویق هایی چون ارتقای شغلی به شرط گذراندن دوره های آموزشی و قبولی در این دوره ها می تواند انگیزه لازم را ایجاد کند.
شهردار ارومیه با تاکید بر سلامت روح و روان همکاران خاطرنشان کرد: مطالعات کارشناسان مرکز سلامت باید به گونه ای باشد که آرامش فکری و روحی همکاران را به ارمغان بیاورد.
وی با انتقاد از نحوه دورکاری همکاران ادامه داد: دورکاری را نباید با مرخصی اشتباه گرفت و همیشه در دسترس بود.
آقازاده با اشاره بر اینکه چیدمان در اتاق کار باید به شیوه ای باشد که تراکم همکاران را به همراه نداشته باشد, افزود : باید بخشنامه ای ابلاغ شود که بحث دورکاری جهت حفظ سلامت همکاران به روش درست انجام بگیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات