بازدید معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران از ساختمان مرکزی شهرداری ساری

بازدید معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران از ساختمان مرکزی شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح امروز چهارشنبه حجه الاسلام ایمان خجسته فر معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن بازدید از ساختمان مرکزی شهرداری با کارکنان مستقر در عمارت شهرداری مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ضرورت توجه کارکنان دستگاه های اداری به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، تکریم ارباب‌رجوع را مهم‌ترین معروف دانست و بر لزوم رعایت شئون اسلامی و حفظ حجاب تأکید کرد .

خجسته فر، پاسخگو بودن و توجه به شعائر دینی خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان را از مهم ترین مسائل مورد توجه کارکنان ادارات برشمرد و توجه به آن را ضروری دانست.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران همچنین در این بازدید از نحوه پوشش بانوان در این مجموعه شهرداری ساری قدردانی کرد و گفت: حجاب زنان شاغل در ادارات باید الگوی دیگر زنان جامعه باشد و خرسندم که توجه به این مسئله در شهرداری ساری بسیار قابل قبول بوده است.

در پایان این برنامه، از 5 تن از بانوان شاغل در شهرداری مرکزی به دلیل رعایت کامل شئونات اسلامی و تکریم ارباب رجوع قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات