گلکاری و فضا سازی شهری تداوم دارد

گلکاری و فضا سازی شهری تداوم دارد

رئیس سازمان سیما، منظر  و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: گلکاری و فضا سازی شهری تداوم دارد  .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  بهمن تمجیدی عنوان کرد: همه مسئولین،  کارشناسان و کارگران سازمان سیما و منظر در تلاش هستند شهر ارومیه را با گلکاری و فضا سازی شهری بیش از پیش زیبا و با طراوت برای مردم به ارمغان بیاروند.
وی با ابراز تاسف از وجود ویروس کرونا و شرایط بوجود آمده افزود: امیدواریم هر چه سریعتر به لطف پروردگار سایه منحوس ویروس کرونا از کشور کم شده و اعمال محدودیت در شهر ارومیه و دیگر شهرهای کشور برداشته شود و  شهروندان مثل همیشه از زیباییهای فضاهای سبز بهره مند شوند.
به گفته تمجیدی قطعا در این شرایط فضاهای سبز باعث ایجاد روحیه شادابی و آرامش در بین شهروندان است ولی بخاطر شرایط قرمز کرونایی و در راستای پروتکل های بهداشتی و در پی تشدید وضعیت شیوع کرونا و  دستور ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا  مجبور به مسدود نمودن  پارکها برای جلوگیری از تجمع  شده ایم که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه سریعتر به شرایط قبل بازگشته و شهروندان بتوانند از فضای زیبا و بهاری پارکها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کارگران و سبزبانان زحمت کش مشغول کاشت گل و نهال هستند، تصریح کرد : نهضت کاشت گل در مناطق پنجگانه ارومیه ادامه دارد .
رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به روزه داران یاد آور شد: برای معنوی تر کردن حال و هوای شهر و همراهی با مومنین روزه دار بنرهای تبریک فرارسیدن ماه مبارک در سطح شهر نصب شده و علاوه بر نصب المان های مرتبط با ماه رمضان، فضاسازی شهری نیز انجام شده است .
وی  گفت: میادین و تقاطع های غیر همسطح در شهر ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آذین بندی شده و المان های ویژه این ماه مبارک در سطح شهر نصب شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد که همیار فضای سبز بوده و در نگهداری این فضاهای زیبا که حاصل زحمات زحمت کشان شهرداری ارومیه می باشد با این سازمان همکاری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات