بی توجهی یک شرکت هواپیمایی در پاسخگویی به شکایت مسافران

بی توجهی یک شرکت هواپیمایی در پاسخگویی به شکایت مسافران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: یک شرکت هواپیمایی کاملا بی توجه در پاسخگویی به شکایات مردمی معرفی شده است. راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور در راستای رعایت حقوق مسافران نظارت و بازرسی خود را بر عملکرد تمامی شرکت‌های هواپیمایی افزایش داده است، گفت: طبق بررسی و پژوهش‌های انجام شده بر عملکرد سامانه حقوق مسافر در فروردین ماه ۱۴۰۰، به ۹۶ درصد شکایات مسافران از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی داخلی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ داده شده است. در ناوگان هوایی داخلی را رعایت کنند، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته در فروردین ماه امسال در مجموع ۲۸۹ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی به‌ این سازمان ارسال شده که به ۹۶ درصد آن‌ها پاسخ داده شده که از این میزان سهم شرکت‌های هواپیمایی از شکایات ۲۴۲ مورد و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی ۴۷ ...

متن کامل خبر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان

    منبع خبر

    باشگاه خبرنگاران جوان

    باشگاه خبرنگاران جوان

    باشگاه خبرنگاران جوان یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات