بی توجهی یک شرکت هواپیمایی در پاسخگویی به شکایت مسافران
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: یک شرکت هواپیمایی کاملا بی توجه در پاسخگویی به شکایات مردمی معرفی شده است. راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور در راستای رعایت حقوق مسافران نظارت و بازرسی خود را بر عملکرد تمامی شرکتهای هواپیمایی افزایش داده است، گفت: طبق بررسی و پژوهشهای انجام شده بر عملکرد سامانه حقوق مسافر در فروردین ماه ۱۴۰۰، به ۹۶ درصد شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ داده شده است. در ناوگان هوایی داخلی را رعایت کنند، افزود: طبق بررسیهای صورت گرفته در فروردین ماه امسال در مجموع ۲۸۹ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به این سازمان ارسال شده که به ۹۶ درصد آنها پاسخ داده شده که از این میزان سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات ۲۴۲ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۴۷ ...
متن کامل خبر در سایت باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات