نام سردار حق بین همچون نگین در جمع بزرگان گیلان زمین میدرخشد

نام سردار حق بین همچون نگین در جمع بزرگان گیلان زمین میدرخشد

نام سردار حق بین همچون نگین در جمع بزرگان گیلان زمین میدرخشد
.

محمدحسن عاقل منش با تسلیت عروج شهادت گونه یار گرامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و "فاتح نبل و الزهرا" سردار محمدعلی حق بین، از شهردار محترم رشت خواست تا سردیس این بزرگمرد گیلانی را در ابتدای بلوار "نبل و الزهرا" در مسیر جاده تهران نصب شود.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: تلاش و حماسه دلیرانه سردار حق بین و فاتح "نبل و الزهرا" سبب شده است تا نام وی در اذهان مردم برای همیشه زنده و جاوید بماند.
وی اظهار کرد: خطه دلیرپرور گیلان در طول تاریخ دلیرمردان بسیاری را به خود دیده از سردار بزرگ جنگل گرفته تا غیورمردان هشت سال دفاع مقدس و تا هم اکنون جهادگردان مخلص جبهه مقاومت.
عاقل منش سپس با ابراز تاسف از خسارت جانگداز این سردار رشید اسلام در جبهه مقاومت، عروج شهادت گونه سردار محمدعلی حق بین بر اثر بیماری کرونا را تسلیت گفت و اظهار کرد: این بزرگمرد خطه گیلان عاشقانه و عارفانه به دیدار حق شتافته و هر چند خود با قلبی آرام و مطمئن به سوی معبود شتافته اما موجی از تأسف و اندوه بین گیلانیان ایجاد کرده است و نام وی همچون نگینی بین بزرگان این سرزمین‌می درخشد.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: ضایعه عظیم عروج سردار بزرگ سپاه اسلام را به مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران، گیلانیان غیور و همشهریان گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و طی نامه ای به ریاست محترم شورای اسلامی شهر رشت و شهردار رشت به پاس همه تلاشها و مجاهدتهای این فرزند دلیر خطه گیلان، پیشنهاد ساخت و نصب سردیس سردار محمدعلی حق بین را در بلواری که مزین به تلاش فاتحانه این بزرگمرد در "نبل و الزهرا" است را می دهم. باشد که حق شناسی و قدردانی گیلانیان را به این فرزند دلیر خود نشان دهد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات