پیام تبریک محمدحسن عاقل منش به مدیر عامل جدید منطقه آزاد انزلی

پیام تبریک محمدحسن عاقل منش به مدیر عامل جدید منطقه آزاد انزلی

پیام تبریک محمدحسن عاقل منش به مدیر عامل جدید منطقه آزاد انزلی
.
محمد حسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی انتصاب آقای اوسط مقدم را به سمت مدیر عامل منطقه آزاد انزلی تبریک گفت . متن پیام بدین شرح است :
برادر گرامی ام جناب آقای مهندس
علی اوسط اکبری مقدم
مدیرعاملی محترم سازمان منطقه آزاد انزلی
با سلام
نقش و فعالیت موثر جنابعالی در سالهای متمادی مدیریت در بخشهای فرهنگی، آموزشی و عمرانی، بخصوص در مدیریت اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس استان، معاونت فنی و عمرانی شهرداری رشت و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اینک از جنابعالی فردی آگاه، مجرب و کاردان به نمایش گذاشته و بدون تردید انتصاب شما به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه تجاری - صنعتی آزاد انزلی قطعاً فرصتی است که تا این سازمان از تجارب ارزشمندتان بهره مند شود.
فرصت را مغتنم شمرده و با تبریک حسن انتصاب شما به سمت مدیر عامل منطقه آزاد تجاری _ صنعتی انزلی که از مناطق آزاد برجسته و مهم کشور و همچون نگینی در بین مناطق آزاد است، برایتان در سمت جدید آرزو می کنم همچون همیشه منشای اثر خیر و برکات باشید.
اینجانب با شناخت و دوستی دیرینه ای که با جنابعالی داشته، رجای واثق دارم جنابعالی با درایت و تیزبینی خود و با بهره گیری از ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی و جذب سرمایه گذار، در ایجاد تحولات مثبت در این منطقه آزاد موفق و موید باشید.
برای شما و همه کسانی که با شما در راه سربلندی منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی همراهی می کنند، صمیمانه آرزوی موفقیت می نمایم و امیدوارم با دستان توانای جنابعالی این منطقه روز به روز بیش از پیش بدرخشد، تواناییهای خود را نمایان سازد و به توسعه و پیشرفت استان عزیزمان گیلان منتهی گردد.
با سپاس فراوان، برادرتان
محمدحسن عاقل منش
عضو شورای اسلامی شهر رشت
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات