تعريف 40 برنامه در صنعت برق براي رويارويي با فصل گرما

تعريف 40 برنامه در صنعت برق براي رويارويي با فصل گرما

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسن متولي زاده" گرماي زودرس و كمبود آب نيروگاه‌هاي برق‌آبي را از مهم‌ترين چالش‌هاي امسال عنوان كرد و افزود: اجراي زود هنگام برنامه‌هاي صنعت برق را ناگزير ساخته و در اين ارتباط 40 برنامه از سوي توانير تنظيم شده كه با امضاي معاون امور برق و انرژي وزارت نيرو ابلاغ مي‌شود.
مديرعامل توانير با اشاره به برنامه‌هاي تعيين شده براي مديريت بار در استان‌ها، اظهار داشت: در اين برنامه‌ها، سقف پاداش‌ها جهت اختصاص به مشتركان و يا ساير اولويت‌هاي استان تعيين شده كه به استانداران اعلام مي‌شود.
وي با بیان اینکه بر اساس سياست‌هاي ابلاغي، ادارات بايد در اولويت نخست برنامه‌هاي مديريت مصرف باشند، تاكيد كرد: اين اقدام را بايد از خودمان شروع كنيم و موضوع سيستم‌هاي سرمايشي و روشنايي در ادارات بايد با جديت دنبال شود.
متولي زاده افزود: اين روش هم در ادارات شركت‌هاي زيرمجموعه و هم در ساير بخش‌ها همچون اتاق فرمان پست‌ها بايد اجرا شده و به‌طور جدی از استفاده از سيستم‌هاي سرمايشي خودداري شود.
وي مكاتبه با مراكز حساس و بيمارستان‌ها براي اطمينان از آمادگي ديزل ژنراتورهاي اين مراكز را ضروري دانست و با اشاره به طراحي بروشورهاي اطلاع‌رساني جهت رعايت الگوي مصرف برق به مشتركان، بر لزوم هماهنگي در اطلاع‌رساني به مردم تاكيد كرد.
متولي زاده با قدرداني از تلاشگران صنعت برق افزود: تلاش‌هاي شما طي سال‌هاي اخیر و عبور از تابستان‌هاي گرم و زمستان گذشته ثابت كرد مجموعه صنعت برق به‌رغم مشكلات و محدوديت‌ها، مسئوليت خود را به درستي اجرا و كار را به نتيجه مطلوب مي‌رساند و اميدوارم با تعامل، همگرايي و همكاري بتوانيم تابستان امسال را با حداقل مشكلات پشت سر بگذاريم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات