برنامه‌های ویژه هفته شوراها

برنامه‌های ویژه هفته شوراها

برنامه‌های ویژه هفته شوراها

شنبه؛ کمیسیون‌ها طبق روال
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد، کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا برای بررسی گزارش وضعیت نحوه اتصال خط ریلی مشهد - گلبهار به خطوط قطار شهری مشهد و شیوه‌نامه ساماندهی موتورسیکلت‌های فعال در حوزه حمل و نقل بار شهری تشکیل جلسه داد و کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادها نیز به بررسی لایحه صلح و تهاتر جرایم تاخیر مجمع خیرین مسکن ساز در پروژه‌های پایداری، سبحان و ابرار پرداخت.

در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه طرح ساخت کبوترخانه در یکی از بوستان‌های مرکزی شهر، لوایح نامگذاری چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و نامگذاری یک خیابان، یک معبر فرعی و یک ایستگاه آتش‌نشانی و در نهایت اولویت‌های سال ۱۴۰۰ حوزه فرهنگی و اجتماعی شهردار مطرح شد.
یکشنبه
کمیته‌های نظارتی شورا به بررسی مشکلات شهروندان مناطق ۴، ۵، ۱۰، ۱۱ و ثامن پرداختند و کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست با موضوع گزارش نرخ تعدیل در پیمان های نگهداری فضای سبز در سال ۱۴۰۰، طرح احداث پارک ویژه توان‌یابان(معلولان ذهنی و جسمی-حرکتی) و فرهنگسرای توان‌یابان تشکیل جلسه داد.

نشست مشترک مدیران جهاد نصر، شهرداری منطقه ۱۲ و شهناز رمارم، عضو هیئت رییسه شورا، بازدید مجتبی بهاروند از خط ۴ قطار شهری و بازدید محمدرضا حیدری، رئیس شورا از پویش داوطلبانه «یک سفره مهربانی» گروه‌های دوام ثامناز جمله برنامه های میدانی اعضا بود.
دوشنبه
در صد و بیست و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد لایحه برنامه‌ریزی و سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل همگانی، تعرفه بهای خدمات سرویس مدارس شهر مشهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، تمدید قرارداد واگذاری حق انتفاع یک باب سوله به سرای نجات یافتگان امام علی(ع)، اصلاح ضوابط اعتبار پروانه های ساختمانی، انتصاب سرپرست معاونت اداری و مالی و قائم مقام ذیحساب سازمان بازآفرینی فضاهای شهری، اصلاحیه قرارداد مرمت احیا و نگهداری و بهره برداری از خانه تاریخی پیشه وران، تهاتر سهم الشرکه شرکت توسعه عمران بیمه با پروژه موسوم به K۲ واقع در خیابان کوهسنگی، صلح و تهاتر جرایم تاخیر مجمع خیرین مسکن ساز در پروژه های پایداری، سبحان و ابرار و در نهایت تعیین تکلیف حساب‌های سنواتی به تصویب رسید.

کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتها نیز در جلسه خود بررسی طرح تعیین تکلیف وضعیت بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و لایحه اصلاحیه قرارداد پروژه مشارکتی میلاد(AC03) را در دستور کار داشت.
سه شنبه
به مناسبت به مناسبت هفته سلامت، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از سازمان نظام پزشکی بازدید کردند.
چهارشنبه
صبح این روز به مناسبت فرارسیدن روز ملی شوراها نشست خبری محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.

در دو جلسه توامان کمیسیون برنامه و بودجه نیز توسعه خدمات تکمیل درمان بازنشستگان شهرداری، نحوه دریافت حقوقات شهرداری بابت تبصره ۴ قانون تعیین وضعیت املاک واقع در طرح های دولتی و شهرداری‌ها و ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها، مجوز انعقاد قرارداد آماده‌سازی زمین پروژه شهرک شهید رجایی و طراحی و ساخت و اجرای مجتمع مسکونی ۵۰۰ واحدی، حمایت از احداث واحدهای مسکونی در شهرک شهید باهنر و همکاری با آستان قدس در فرآیند صدور اسناد استیجاری تصرفات صورت گرفته در اراضی آستان قدس در محلات هدف بازآفرینی نیز بین اعضای کمیسیون به بحث گذاشته شد.
پنجشنبه
رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت روز شوراها بر مزار «شهید سیدعلی کاشف‌الحسینی»، «سید علی‌اکبر رزمی» و «عبدالکریم نیشابوری» از اعضای فقید ادوار شورای اسلامی شهر مشهد حاضر شدند. همچنین مراسم درختکاری به نام نمایندگان ادوار شورای شهر مشهد و با حضور آنها در «باغ زندگی» برگزار شد.
رونمایی از پوستر «رقابت و رویداد ملی انتقال تجربه پروژه‌های مشارکت مبنا» با حضور رئیس شورا و حضور جمعی از اعضای شورا در محل توزیع بسته‌های معیشتی در محلات منطقه ۱۰ در قالب پویش «چراغی برافروز»؛ پویش حمایت از اقشار آسیب پذیر آخرین برنامه های شورا در هفته گذشته بود.

کلید واژه ها: شورای شهر - مشهد -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات