پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز جهانی کارگر
.
احمد رمضانپور نرگسی طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر این روز را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت، متن کامل پیام احمد رمضانپور نرگسی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر صادر شده، بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند.
مردم با بهره مندی از نتیجه کار مستمر، موثر و مسئولانه نیروهای فعال، متعهد و دلسوز نیازهای زندگی خود را تامین می کنند.
نتیجه تحرک، پویایی، خلاقیت و نوآوری در تولید ، آسایش همگانی در پی دارد و این مهم میسر نمی شود الا با فداکاری کارگران عزیزی که شبانه روز و در سرما و گرما و در هر وضعیت پرخطری حتی در دوره گرفتاری و درگیری اهل زمین با ویروس پیچیده و هزار چهره و مرگبار کرونا از پا نمی نشینند و با تحمل همه رنج ها اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهند.
اینجانب وظیفه خود می دانم فرا رسیدن این روز را به تمامی کارگران شریف و زحمتکش تبریک عرض نموده و در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامگذاری شده است و در آستانه شب های با فضیلت قدر، از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند بویژه خانواده بزرگ شهرداری رشت ، از صمیم قلب و در کمال تواضع تجلیل نمایم.
زنده و جاودان است یاد کارگران شهیدی که جان خود را فدای پیشرفت کشور کردند و خانواده های گرانقدرشان شایسته هرگونه تکریم اند.
بدون شک بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول کارفرمایان و افراد کارآفرین است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر شاهد رونق در تولید باشیم.ان شاءالله
احمد رمضانپور نرگسی
رییس شورای اسلامی شهر رشت
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات