کاهش هزینه های ساخت راه آهن با خودکفایی در بخش روسازی
مدیرکل ساخت روسازی راه آهن تاکید کرد: دراجرای عملیات روسازی در محورهای ریلی همدان- سنندج، میانه- اردبیل و بستان آباد- تبریز از ریل ملی تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان استفاده شده است و در سایر پروژههای در دست اجرا از جمله چابهار- زاهدان و یزد- اقلید نیز ریل داخلی به کار رفته است. صیدگر فرآیند ساخت تجهیزات سیستم ارتباطات راه آهن را که از سال ۱۳۹۷ در کشور آغاز شده است را تشریح و اظهار داشت: این اقدام در سال گذشته تداوم یافت و از نتایج به دست آمده در این مسیر در ۱۷ ایستگاه راه آهن از جمله قزوین- رشت، خواف-هرات و میانه- تبریز استفاده شده است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات