ارومیه دومین شهر هوشمند ایران/عملکرد سازمان فناوری اطلاعات شایسته تقدیر است

ارومیه دومین شهر هوشمند ایران/عملکرد سازمان فناوری اطلاعات شایسته تقدیر است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عملکرد سازمان فناوری اطلاعات شایسته تقدیر است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، از پروژه های فاخر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه رونمایی شد.

حسین بخشایشی در این جلسه ضمن تبریک روز ملی شوراها و روز جهانی کارگر گفت:  مدیریت شهری در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات قابل قبولی را انجام داده و ارومیه به صورت پایلوت جز پنج شهر هوشمند کشور انتخاب شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و نیز خدمات غیرحضوری فعالیت های چشمگیری داشته است و امیدواریم این خدمات روز به روز افزایش یابد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: عملکرد سازمان در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و شهر هوشمند شایسته تقدیر است و پروژه های فاخری به اجرا در آمده که حتی در تهران هم نمونه های آن کم بوده و بعضا بهتر از تهران نیز است و بر همین اساس بود که معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از ریاست سازمان فاوای شهرداری ارومیه تجلیل و قدردانی کرد که افتخاری برای این شهرداری است.

بخشایشی تصریح کرد: شهرداری ارومیه طی سال 4 سال گذشته علیرغم وجود مشکلات مالی عملکرد مناسبی داشت و پرسنل این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار بستند تا این مهم اختلالی در عملکرد شهرداری و خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نکند.

گفتنی است  پروژه های فاخر سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در جلسه امروز صحن شورا رونمایی شد و طی روزهای آینده نیز سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه یک نیز در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات