شهردار ارومیه به مناسبت روز  معلم پیام صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت روز معلم پیام صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت روز  معلم پیام صادر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه به مناسبت روز معلم پیامی صادر کرد. در این پیام آمده  است:

بسمه تعالی

معلمی شغل مقدسی است که اساس و زیربنای رشد، توسعه و پیشرفت کشورمان این عزیزان زحمتکش پایه گذاری و با تربیت نسلی باسواد، کوشا، متعهد و با امید می توانند آینده ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم بزنند.

معلمی شغل انبیاست و معلمان نیز همچون انبیا الهی سعی در هدایت جامعه به سمت راستی و درستی و پیشگیری از انحراف و به زوال کشانده شدن جوامع بشری دارند.

از سویی دیگر مساله تعلیم و تربیت همواره مورد تأکید آموزه های دینی و مذهبی ما بوده و جایگاه معلم در اسلام بسیار رفیع و والاست به نحوی که حضرت امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: هر كس كلمه اي به من بياموزد مرا بنده خود كرده است و ما نیز به عنوان شیعیان آن حضرت بدین سخن اعتقاد راسخ و قلبی داریم.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مطهری، 12 اردیبهشت روز معلم را بر تمامی زحمتکشان عرصه علم و علم آموزی و تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت گفته، سلامتی خود و خانواده هایشان و موفقیت روزافزون در تمامی مراحل زندگی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

مجید آقازاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات