آیت‌الله سیدان از ذخایر معنوی مشهد به شمار رفته و  ...

آیت‌الله سیدان از ذخایر معنوی مشهد به شمار رفته و ...

آیت‌الله سیدان از ذخایر معنوی مشهد به شمار رفته و باید امثال ایشان را قدر دانست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا حیدری با بیان اینکه در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان به نام روز معلم، دیدار با معلمان به صورت حضوری و یا تماس تلفنی و گرامیداشت زحمات و تلاش‌های ایشان در دستور کار اعضای شورای شهر بود، خاطرنشان کرد: توفیق حضور در برنامه درس اخلاق حضرت آیت‌الله سیدان به عنوان معلم ادب و اخلاق کلانشهر مشهد افتخار بزرگی است و در این روز بزرگ که مصادف شده با ایام شهادت مولا علی علیه السلام باید این شخصیت والا مقام رابه عنوان یکی از پیروان راستین آن امام عزیز گرامی داشت. استفاده از بیانات و آموزه های این بزرگوار به عنوان یک معلم مسلم ادب و اخلاق از ضروریات امروز جامعه ماست.

وی افزود: قطعا تلمذ در امور اخلاقی در مکتب انسانهای وارسته ای که در عمل به آن تحقق بخشیده اند و نوع نگاه و رفتار ایشان را شاهد هستیم، سبب ارتقای حوزه فرهنگ و اخلاق و تقویت روحیه مدارا و ادب و معنویت در جامعه خواهد شد.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه گفت: امیدواریم همه گروه‌های جامعه به ویژه نسل جوان از این ذخیره‌های معنوی که در شهر وجود دارد استفاده کامل ببرند.

کلید واژه ها: حیدری - شورای شهر - مشهد -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات