۴ سال پیاده‌رو‌سازی معابر مشهد در دوره پنجم،  ...

۴ سال پیاده‌رو‌سازی معابر مشهد در دوره پنجم، ...

۴ سال پیاده‌رو‌سازی معابر مشهد در دوره پنجم، برابر با ۱۰ سال پیش از این بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهنام خیاط امروز در صد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در خصوص میزان پیاده‌روسازی صورت گرفته در دوره پنجم مدیریت شهری مشهد، اظهار کرد: میزان معابری که به صورت کلی در سطح مشهد نیازمند پیاده روسازی بوده‌اند، 6 میلیون 500 مترمربع است که تا قبل از سال 97 یک میلیون و 200 مترمربع آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار در نظر گرفته برای بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر در سال 97، 20 میلیارد تومان بوده، تاکید کرد: میزان آسفالت کشی انجام شده در این سال نیز 100 هزار مترمربع بوده است.

مدیرکل نظارت بر نگهداری و تعمیرات شهرداری مشهد با بیان اینکه میزان پیاده رو سازی انجام شده در سال 98، 290 هزار میلیون مترمربع بوده است، تصریح کرد: این میزان با اعتبار 74 میلیارد تومانی صورت گرفته است.

خیاط با اشاره به میزان پیاده‌روسازی در سال گذشته و افزایش هزینه های انجام این پروژه، بیان کرد: این میزان در این سال 250 هزار متر مربع با اعتبار 126 میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به پیش بینی ها تا انتهای سال جاری، خاطرنشان کرد: میزان آسفالت در نظر گرفته شده تا پایان سال جاری 350 هزار متر مربع با اعتبار 262 میلیارد تومان است.

خیاط ادامه داد: تا پایان این دوره از مدیریت شهری مجموعا 2 میلیون و دویست هزار متر مربع پیاده رو سازی انجام خواهد شد که با در نظر گرفتن آغاز خدمت پیاده رو سازی از سال 88 می توان گفت در 4 سال گذشته به اندازه 10 سال قبل از این تاریخ، پیاده رو سازی صورت گرفته است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات