6 نفر از نیروهای عملیاتی و زحمتکش برق در سیل کرمان جان خود را از دست دادند/ تسلیت به خانواده پرسنل برق کرمان

6 نفر از نیروهای عملیاتی و زحمتکش برق در سیل کرمان جان خود را از دست دادند/ تسلیت به خانواده پرسنل برق کرمان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسن متولي زاده" با اشاره به بارندگي شديد در شمال كرمان كه باعث وقوع سيلاب در منطقه راور و گلباف و قطع برق تعدادي روستا در اين مناطق شده بود، گفت: در پي اين اتفاق، گروه‌هاي عملياتي به منظور برقدار كردن مناطق خاموش شده در همان ساعات اوليه به محل اعزام شدند.
متولي زاده ادامه داد: متاسفانه با تشديد مجدد بارندگي، نيروهاي عملياتي اعزام شده در حال كار روي شبكه برق در سيلاب گرفتار شدند كه در اين ميان شش تن از همكاران ما در توزيع برق شمال كرمان جان خود را از دست دادند.
به گفته مديرعامل توانير، با همكاري نيروهاي هلال احمر، پيكر همكاران ما يافته شده است.
متولي زاده با تسليت به خانواده‌هاي همكاران داغدار كرمان، اين حادثه را به خانواده صنعت برق تسليت گفت و افزود: برق، صنعتي "لحظه‌اي" است و همكاران ما در سراسر كشور همواره خود را در معرض شديدترين سختي‌ها قرار مي‌دهند تا پايداري شبكه برق حفظ شود.
بر پايه اين گزارش، در اثر طوفان و سيل، قطعي برق در روستاهاي حرمك و نسك از توابع شهر گلباف در شهرستان كرمان اتفاق افتاده كه بارندگي‌هاي شديد نقطه‌اي، جاري شدن سيلاب و ريزش كوه نيز شرايط دشواري را در منطقه رقم زد. ساعات اوليه بامداد امروز، شكستگي حداقل 20 تير فشار متوسط و پارگي سيم گزارش شده و تعداد مشترك بي‌برق در منطقه جمعا حدود 300 مشترك روستايي است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات