‍ تقدیر از چشم و چراغ چابهار

‍ تقدیر از چشم و چراغ چابهار

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان وحیدپورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: از دختر روشندل چابهاری که سواحل چابهار را پاکسازی می کند بعنوان الگویی برای دوستداران محیط زیست، تقدیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: سیما رییسی دختر روشندلی است که در شهرستان چابهار، اهالی شهر او را با عنوان "چشم و چراغ" شهر می شناسند و بصورت خودجوش اقدام به پاکسازی سواحل از زباله ها و پسماندها می کند، که توسط حفاظت محیط زیست استان مورد تقدیر واقع شد.

وی ادامه داد: این بانوی روشندل بعنوان الگوی شهروند دوستدار محیط زیست در بین اقشار مختلف مردم معرفی و با تقدیم لوح تقدیر به خط بریل و کارت هدیه از زحمات و خدمات ایشان قدردانی شد.

پورمردان افزود: امروز نقش مردم در حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است و بحمد ا... توجه و انعکاس اخبار مثبت در این حوزه توسط رسانه ها و دوستداران محیط زیست بسیار مثبت، موثر و کارگشاست.

خانم رئیسی دارنده دکترای علوم سیاسی و مدیر موسسه مردم نهاد خانه امیدند که در زمینه حمایت از افراد معلول فعالیت دارند و با وجود عصای‌سفیدی در دست، در سواحل دریای مکران قدم می زند و زباله‌ جمع‌آوری می کند تا با این کار مشوق دیگران در جمع آوری زباله ها و پاکسازی ساحل دریا باشد.










لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات