انضباط اداری اولویت کارکنان مجموعه شهرداری باشد

انضباط اداری اولویت کارکنان مجموعه شهرداری باشد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، اولین جلسه جواد طالبی سرپرست جدید شهرداری ساری با معاونان و مدیران مجموعه شهرداری عصر یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات شهرداری مرکز مازندران برگزار شد.

در این جلسه جواد طالبی سرپرست شهرداری مرکز استان، ضمن قدردانی از اعتماد حسین زادگان استاندار مازندران برای انتصاب بعنوان سرپرست شهرداری ساری گفت: امیدوارم با کمک و تلاش کارکنان مجموعه شهرداری مرکز مازندران، بستر مناسبی را برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: ظرفیت و توانمندی بسیار بالا و مطلوبی در شهرداری ساری وجود دارد و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها، فعالیت برای خدمت‌رسانی به شهروندان را افزایش دهیم.

سرپرست شهرداری ساری اظهار داشت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان ضرورت دارد نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت را بیش از پیش تقویت کنیم.

طالبی افزود: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت شهر نیاز به گام‌های استوارتری است و از این‌رو، از هرگونه حاشیه دوری کرده و در سال 1400 با قدم‌های محکم‌تر برای رضایتمندی شهروندان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران مجموعه شهرداری کاستی‌ها و مشکلات خود را بیان کرده و برای آن راهکار مناسب ارائه نمایند.

طالبی ، رسیدگی به مطالبات شهروندان را از ضروریات دانست و بر رعایت نظم و موازین اداری از سوی مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری تأکید کرد.

وی افزود: برای رسیدن به شهری پویا نیازمند کار میدانی و عملیاتی هستیم،؛ مدیران مجموعه شهرداری تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوب دوچندان کنند.

طالبی به‌ضرورت نظم و انضباط اداری در مجموعه شهرداری تأکید کرد و ادامه داد: باید منابع شهرداری به‌درستی مصرف شود و از اتلاف و هدر رفت منابع پرهیز شود.

سرپرست شهرداری ساری تأکید کرد: امیدوارم با همدلی ، تعامل و همکاری ، روزهای خوبی را برای شهر ساری و شهروندان فهیم ساروی رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه معاونان و مدیران مجموعه شهرداری به ارائه نظرها و پیشنهاد‌های خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات