پیام شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دو تن از رزمندگان اسلام

پیام شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دو تن از رزمندگان اسلام

شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دو تن از رزمندگان اسلام پیامی صادر و اقدامات تروریستی گروهکهای تجزیه طلب و اشرار مسلح را محکوم کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دو تن از رزمندگان اسلام پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

بار دیگر مادرانی چشم به راه، داغ فرزندان رشید و دلاور خود را دیده و خانواده هایی به ماتم و عزا نشستند.

فرزندانی که پاسدارانی شایسته برای این مرز و بوم بوده و حتی به بهای جان ارزشمند خویش مانع از خلل در امنیت و آسایش هموطنانشان شدند، پاسدارانی که درخت تنومند انقلاب را با خون پاک خویش آبیاری کردند و بر ماست پیرو راه راستین شهدا و مدافع آرمانهایشان باشیم.

اینجانب ضمن محکومیت شدید اقدامات تروریستی و جنایتکارانه مزدوران وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، شهادت بسیجیان دلاور توحید مرادی و مهدی خلیلی را محضر امام زمان(عج)، نایب برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، فرماندهان و رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی و به ویژه خانواده معزز و سرافراز این شهدای والامقام تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

یقین دارم دلاورمردان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) انتقام خون فرزندان عزیز این مرز و بوم را گرفته و درس عبرتی فراموش نشدنی به تروریست ها و اربابانشان در آن سوی مرزها خواهند داد.
مجید آقازاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات