ارتباط موثر با مخاطب در پرتو رسانههای نوین
فرآیند تولید محتوا واطلاع رسانی در جهان امروز سرعتی باورنکردنی دارد و میدانی به شدت رقابتی پیش روی همه قرار داده است. تردیدیی نیست که دیگر نمیتوان از روابط عمومی سازمانها انتظار داشت یکسره حسن و عملکرد مطلوب را بازنمایی کنند بلکه در دنیای امروز بازنمایی استادانه نقصها و تاثیر آنها روی جامعه هدف نیز بخشی از عملکرد حرفهای روابطعمومی است. رویکرد چنین شبکه منسجمی تولید به موقع اطلاعات درست و توزیع به هنگام آن میان جامعه هدف با بهرهگیری از فناوریهای نوین ارتباطی است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات