ارتباط موثر با مخاطب در پرتو رسانه‌های نوین

ارتباط موثر با مخاطب در پرتو رسانه‌های نوین

فرآیند تولید محتوا واطلاع رسانی در جهان امروز سرعتی باورنکردنی دارد و میدانی به شدت رقابتی پیش روی همه قرار داده است. تردیدیی نیست که دیگر نمی‌توان از روابط عمومی سازمان‌ها انتظار داشت یکسره حسن و عملکرد مطلوب را بازنمایی کنند بلکه در دنیای امروز بازنمایی استادانه نقص‌ها و تاثیر آن‌ها روی جامعه هدف نیز بخشی از عملکرد حرفه‌ای روابط‌عمومی است. رویکرد چنین شبکه منسجمی تولید به موقع اطلاعات درست و توزیع به هنگام آن میان جامعه هدف با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات